2021-11-30 - Dodano: Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
2021-11-29 - Dodano: Zbiorcze zestawienie ofert
2021-11-24 - Dodano: Odpowiedź na pytanie (1)
TE.341.1.17.2021
Włoszczowa, dnia 18.11.2021 r.
ROZEZNANIE CENOWE
(zamówienie publiczne dla którego wartość jest mniejsza od kwoty 130 000 złotych
prowadzonego w trybie rozeznania cenowego,
nie objęte przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych)
Sukcesywna dostawa polielektrolitu ZETAG 8180 do odwadniania osadów ściekowych, środka do redukcji fosforu w ściekach PIX -113 oraz środka do redukcji azotu i zawiesin w ściekach Brenntafloc Al 2018 na potrzeby Włoszczowskiego Zakładu Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. we Włoszczowie
- Zamawiający:
Włoszczowski Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o..
- Adres Zamawiającego:
Włoszczowski Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.
- Wiejska 55, 29-100 Włoszczowa,
Platforma zakupowa Zamawiającego : https://platformazakupowa.pl/pn/wzwik_wloszczowa
tel./fax: 41 39 43 680; e-mail: oczyszczalnia.wloszczowa@wp.pl,
adres strony internetowej: www. wzwik-wloszczowa.pl
adres przyjmowania faktur elektronicznych: Platforma elektronicznego fakturowania: https://efaktura.gov.pl/ , nazwa podmiotu: Włoszczowski Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o., Identyfikator: 6090071419
- Osoby Zamawiającego do kontaktu w sprawie zapytania ofertowego:
Starszy inspektor ds. inwestycji i remontów – Aleksandra Górecka
Starszy inspektor ds. eksploatacji oczyszczalni ścieków i kanalizacji sanitarnej – Wojciech Piątek
Starszy inspektor ds. kadr – laborant – Małgorzata Gosek
- Przedmiot zamówienia :
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa do siedziby Zamawiającego polielektrolitu ZETAG 8180 do odwadniania osadów ściekowych, środka do redukcji fosforu w ściekach PIX-113 oraz środka do usuwania azotu i zawiesiny w ściekach Brenntafloc Al 2018 na potrzeby Włoszczowskiego Zakładu Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. we Włoszczowie w terminie 12 miesięcy od daty podpisania umowy.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji ( o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp), w ramach którego dopuszcza zmiany minimalnej ilości przedmiotu zamówienia w ilościach do 20%, przy zachowaniu podanych przez Wykonawcę cen jednostkowych.
Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane 12 m-cy od dnia podpisania umowy. Jeżeli Zamawiający skorzysta z prawa opcji, to zwiększona ilość określona w § 1 ust.4 projektu umowy ( załącznik nr 2 do zapytania ofertowego) powinna być dostarczona także w terminie do 12 m-cy od dnia podpisania umowy).
- Realizacja dostaw będzie się odbywać każdorazowo na odrębne zlecenie Zamawiającego. Dostawy materiałów będą się odbywały partiami na podstawie wcześniejszych pisemnych, telefonicznych i mailowych zgłoszeń.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do telefonicznego lub mailowego zamówienia przedmiotu zamówienia.
- Zamawiający zastrzega, że rozliczenie za dostarczony przedmiot zamówienia odbędzie się na podstawie faktycznie dostarczonej ilości produktów.
Przewiduje się dostawę polielektrolitu ZETAG 8180 w ilości minimalnej 1500 kg rocznie, około 200 kg jednorazowo, minimalna ilość dostaw - 6, maksymalna ilość dostaw - 8. Ilość zamawianego polielektrolitu może ulec zmianie, uzależniona będzie od bieżących potrzeb Zamawiającego, maksymalna wartość zamówień z uwzględnieniem maksymalnej wartości flokulantu nie przekroczy kwoty 23 115,00 zł, minimalna kwota jaką Zamawiający wyda na realizację zamówienia to 3 000,00 zł.
Przewiduje się dostawę środka do redukcji fosforu w ściekach PIX-113 w ilości minimalnej 690 kg rocznie, około 138 kg jednorazowo, minimalna ilość dostaw - 5, maksymalna ilość dostaw - 7. Ilość zamawianego środka do redukcji fosforu w ściekach PIX - 113 może ulec zmianie, uzależniona będzie od bieżących potrzeb Zamawiającego, maksymalna wartość zamówień z uwzględnieniem maksymalnej wartości PIX-113 nie przekroczy kwoty 1 300,00 zł, minimalna kwota jaką Zamawiający wyda na realizację zamówienia to 600,00 zł.
Przewiduje się dostawę środka do usuwania azoyu i zawiesiny w ściekach Brenntafloc Al. 2018 w ilości minimalnej 874 kg rocznie, około 92 kg jednorazowo, minimalna ilość dostaw - 6, maksymalna ilość dostaw - 8. Ilość zamawianego środka do redukcji azotu i zawiesiny w ściekach Brenntafloc Al 2018 może ulec zmianie, uzależniona będzie od bieżących potrzeb Zamawiającego, maksymalna wartość zamówień z uwzględnieniem maksymalnej wartości Brenntafloc Al 2018 nie przekroczy kwoty 850,00 zł, minimalna kwota jaką Zamawiający wyda na realizację zamówienia to 330,00 zł.
- Opis przedmiotu zamówienia.
- Polielektrolit ZETAG 8180 winien spełniać poniższe właściwości fizykochemiczne:
- stan skupienia w 20oC – proszek, ciało stałe
- barwa – biała
- gęstość nasypowa – 700,00 kg/m3
- pH – 3,5 - 4,5
Termin ważności – 24 miesiące od daty produkcji
Opakowania: pakowany w workach papierowych po 25 kg.
- Środek do redukcji fosforu w ściekach PIX-113 winien spełniać poniższe właściwości fizykochemiczne:
- stan skupienia – ciecz
- barwa – ciemnobrązowa
- gęstość w 20oC – 1460,00 – 1580,00 kg/m3
- pH w 20oC <= 1
- zawartość żelaza Fe <= 0,3 % (m/m)
- zawartość żelaza ogólnego FE – 11,2 – 12,0 % (m/m)
- zawartość siarczanu żelaza jako Fe2So4 – 39-43 % (m/m)
Termin ważności – 12 miesięcy od daty produkcji
Opakowania: kanister po 30 l
- Środek do redukcji azotu i zawiesin w ściekach Branntefloc Al 2018 winien spełniać poniższe właściwości fizykochemiczne:
- stan skupienia – roztwór wodny
- gęstość w 20oC – 1,34 – 1,40 kg/dm3
- pH – 0,5 – 1,5
- zawartość chlorków % (m/m) – 20,0 – 22,0
- zawartość glinu % (m/m) – 8,7 – 9,3
- zasadowość, % - 36 - 46
Termin ważności – 12 miesięcy od daty produkcji
Opakowania: kanister po 30 l
Do oferty należy dołączyć karty charakterystyk i karty produktów opisanych produktów.
- Opis sposobu obliczenia ceny:
Sposób obliczenia ceny handlowej oferowanego przedmiotu zamówienia określa Wykonawca na podstawie własnej kalkulacji, która powinna obejmować co najmniej: zakup i dostarczenie przedmiotu zamówienia, koszt transportu do oczyszczalni we Włoszczowie, ul. Wiejska 55, załadunki i rozładunki, dokumenty dopuszczające na polski rynek, podatki oraz inne koszty związane z realizacją zamówienia.
Cena ryczałtowa podana przez Wykonawcę jest wyrażoną w złotych polskich wartością usług i innych świadczeń Wykonawcy, stanowiących przedmiot zamówienia. Cenę oferty oblicza się na podstawie:
- wyceny sporządzonej w oparciu o przedmiot zamówienia obliczonej w PLN bez VAT,
- wyceny innych świadczeń wykonawcy bez VAT –obliczonej w PLN
- do obliczonej w powyższy sposób łącznej wartości nalicza się obowiązujący podatek VAT otrzymując cenę przedmiotu zamówienia.
- Złożona oferta powinna zawierać:
- Nazwa i adres Wykonawcy, NIP, REGON.
- Cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia – cena zostanie wyliczona wg formularza ofertowego.
- Numer rachunku bankowego na który ma być przekazane wynagrodzenie Wykonawcy za przedmiot umowy.
- Dokumenty jakie należy dołączyć do oferty:
- Ofertę należy sporządzić na formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego rozeznania cenowego. Oferta musi obejmować całość przedmiotu zamówienia i spełniać wszystkie wymagania rozeznania cenowego,
2) Kartę charakterystyki oferowanych produktów,
3) Kartę produktu oferowanych produktów.
8.Termin wykonania zamówienia – warunki formalne – obowiązki Wykonawcy
- Wykonawca zobowiązuje się do:
- dostarczenia zamówionego przedmiotu zamówienia w terminie maksymalnie 5 dni roboczych od dnia zamówienia telefonicznego lub e-mailowego przez Zamawiającego,
- dostarczenia zamówionego przedmiotu zamówienia na własny koszt,
- utrzymania stałej ceny przedmiotu zamówienia w czasie zawartej umowy.
- Wykonawca oświadcza, że zamówiony produkt będzie posiadał:
- nienaruszone cechy pierwotnego opakowania,
- deklarację zgodności wyrobu z obowiązującymi normami i prawem,
- kartę charakterystyki produktu oraz kartę produktu,
- termin ważności nie krótszy niż 6 miesięcy od daty dostarczenia produktu do siedziby Zamawiającego.
- W przypadku problemów eksploatacyjnych Wykonawca zobowiązuje się do ewentualnego doboru i dostarczenia polielektrolitu, produktu PIX-113 lub Branntefloc Al 2018 - produktu zastępczego.
- 9. Wadium oraz zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
nie przewiduje się.
- Kryteria oceny i wyboru ofert :
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium:
cena brutto – znaczenie 100%
X- cena brutto oferty minimalnej,
Y – cena brutto danej oferty,
Z = X/Y x 100% = liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę w ramach kryterium ceny .
Wybrana zostanie oferta, która uzyska maksymalną liczbę punktów.
Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takich samych cenach, to Wykonawcy ci zostaną wezwani do złożenia ofert dodatkowych w określonym terminie. Wykonawcy składający oferty dodatkowe nie będą mogli zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w pierwotnej ofercie.
- Opis warunków udziału w postępowaniu:
Złożenie oferty jest równoznaczne z akceptacją warunków projektu umowy, który stanowi załącznik do niniejszego rozeznania cenowego (załącznik nr 2).
12.Infromacje dodatkowe:
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych,
- Zamawiający informuje, że porozumiewanie się z Oferentami będzie odbywać się za pomocą Platformy zakupowej.
- Zamawiający po wyborze najkorzystniejszej oferty niezwłocznie powiadomi o tym fakcie Oferentów, prześle do nich informacje zamieszczając na stronie internetowej wzwik.wloszczowa.pl i na stronie Platformy zakupowej Zamawiającego : https://platformazakupowa.pl/pn/wzwik_wloszczowa.
- Zamawiający zobowiązany jest do stosowania ustawy z dnia 9 listopada 2018 r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym. W związku z powyższym Wykonawcy uprawnieni są do wysyłania ustrukturyzowanych faktur elektronicznych do zamawiającego za pomocą platformy.
Zamawiający informuje, że identyfikatorem PEPPOL/adresem PEF Zamawiającego, który pozwoli na złożenie ustrukturyzowanej faktury elektronicznej jest NIP: 6090071419.
- Oferty złożone po terminie nie będą brały udziału w postępowaniu.
- Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
- Oferta musi zostać złożona przez osobę do tego uprawnioną.
- Ewentualne poprawki w ofercie muszą być naniesione w sposób czytelny oraz opatrzone podpisem osoby podpisującej ofertę.
- W przypadku przedłożenia oferty niekompletnej Zamawiający wezwie do złożenia brakujących dokumentów w określonym terminie.
- W przypadku wystąpienia omyłek pisarskich, rachunkowych w ofercie, Zamawiający poprawi powyższe błędy i zawiadomi o tym oferenta, którego oferta została skorygowana.
- W przypadku, gdy oferta jest niezgodna z treścią zapytania ofertowego i nie ma możliwości jej poprawienia, oferta podlega odrzuceniu.
13.Miejsce i termin składania ofert
- a) Ofertę cenową należy złożyć w formie elektronicznej wg załączonego Formularza oferty z oznaczeniem „OFERTA: „Sukcesywna dostawa polielektrolitu ZETAG 8180 do odwadniania osadów ściekowych, środka do redukcji fosforu w ściekach PIX -113 oraz środka do redukcji azotu i zawiesin w ściekach Brenntafloc Al 2018 na potrzeby Włoszczowskiego Zakładu Wodociągów i Kanalizacji z o.o. we Włoszczowie”
należy przesłać do dnia 26.11.2021 r. do godz. 14:00 poprzez Platformę zakupową Zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/wzwik_wloszczowa
- Oferty złożone po terminie nie będą brały udziału w postępowaniu.
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert za pośrednictwem faksu.
- Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
- Oferta musi zostać złożona przez osobę do tego uprawnioną.
- Ewentualne poprawki w ofercie muszą być naniesione w sposób czytelny oraz opatrzone podpisem osoby podpisującej ofertę.
- W przypadku przedłożenia oferty niekompletnej Zamawiający wezwie do złożenia brakujących dokumentów w określonym terminie.
- W przypadku wystąpienia omyłek pisarskich, rachunkowych w ofercie, Zamawiający poprawi powyższe błędy i zawiadomi o tym oferenta, którego oferta została skorygowana.
- W przypadku, gdy oferta jest niezgodna z treścią rozeznania cenowego i nie ma możliwości jej poprawienia, oferta podlega odrzuceniu.
- Miejsce oraz termin otwarcia ofert.
Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 26.11.2021 r. o godz. 14:05 za pośrednictwem Platformy zakupowej.
15.Termin związania ofertą: 30 dni od terminu składania ofert.
- 16. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od rozeznania cenowego bez podania przyczyny.
- Obowiązek informacyjny. - klauzula informacyjna znajduje się na stronie: