Deklaracja dostępności
Włoszczowski Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej https://www.wzwik-wloszczowa.pl/.
Data publikacji strony internetowej: .
Data ostatniej istotnej aktualizacji: .
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych
- niektóre dokumenty zostały opublikowane w oparciu o zasady przyjęte w innej instytucji;
- niektóre dokumenty zostały opublikowane przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej;
- niektóre filmy zamieszczone w serwisie mogą również nie posiadać napisów czy innych wymaganych elementów, z uwagi na fakt, że zostały opublikowane również przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej lub pochodzą ze źródeł zewnętrznych;
- dokumenty .pdf nie są dostępne cyfrowo. Redaktorzy starają się ograniczyć korzystanie z plików z rozszerzeniem .pdf i .doc oraz osadzać teksty bezpośrednio w serwisach.
Data sporządzenia Deklaracji i metoda oceny dostępności cyfrowej
Oświadczenie sporządzono dnia: .
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą kontaktową jest Ryszard Sajdak, e-mail: admin@wzwik-wloszczowa.pl. Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu 413943680. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać żądania zapewnienia dostępności.
Informacje na temat procedury odwoławczej
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
Budynek biurowy oczyszczalnia ścieków
Parking
- Nie mamy wyznaczonych miejsc parkingowych dla osób niepełnosprawnych.
- Parking jest bezpłatny.
Wejście do budynku
-
Budynek jednokondygnacyjny, posiada dwa wejścia. W budynku nie obsługuje się interesantów. Przebywają w nim pracownicy oczyszczalni ścieków.
- Do wejścia prowadzą schody.
-
Przed jednym wejściem znajduje się wysoki stopień - brak pochylni dla wózków.
- Drzwi musisz otworzyć ręcznie.
-
Przed drugim wejściem znajduje się wysoki próg.
Ciągi poziome
- Wszystkie pomieszczenia znajdują się na tym samym poziomie i na jednej kondygnacji, nie dotyczy wejścia i przestrzeni za wejściem.
Łazienka
- Nie mamy dostępnej toalety.
Pomieszczenia biurowe i obsługa klienta
Pomieszczenia te są wynajmowane od innego podmiotu publicznego.
Budynek dwukondygnacyjny, posiada jedno wejście. Przed wejściem znajdują się strome schody - brak podjazdu dla wózków. Drzwi wejściowe nie są automatyczne. Nad wejściem nie ma głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome i słabo słabowidzące. Przy drzwiach wejściowych znajduje się dzwonek w celu przywołania pracownika.
Pomieszczenia biurowe oraz kasa zlokalizowane są na 1 piętrze. Brak wind.
W budynku są oznaczone drogi ewakuacyjne. Łazienki i umywalnie nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych.
Brak wyznaczonych miejsc parkingowych dla osób niepełnosprawnych.
W budynku nie ma pętli indukcyjnych, oznaczeń kontrastowych, oznaczeń w alfabecie Braille'a ani oznaczeń w druku powiększonym. Nie ma możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu. Można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
Budynek "Górka Czarniecka" - ujęcie wody
Budynek jednokondygnacyjny, posiada jedno wejście. Przed wejściem znajduje się wysoki próg. Drzwi wejściowe nie są automatyczne. Nad wejściem nie ma głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome i słabo słabowidzące.
W budynku są oznaczone drogi ewakuacyjne. Łazienki i umywalnie nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych.
Brak wyznaczonych miejsc parkingowych dla osób niepełnosprawnych.
W budynku nie ma pętli indukcyjnych, oznaczeń kontrastowych, oznaczeń w alfabecie Braille'a ani oznaczeń w druku powiększonym. Nie ma możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu. Można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
W budynku nie obsługuje się interesantów. Przebywają w nim pracownicy sekcji wodociągowej.